IKLAN

Peniagaan Prepaid

Daftar Percuma Di Sini!

aqura2u.com

Monday, July 13, 2009

Kursus Persediaan Ke Timur Tengah

Khabarnya bekas pelajar STAM SMAASZA 2008 sedang mengikuti Kursus Persediaan Ke Timur Tengah (bagi tempoh sebulan) yang sedang diadakan di salah sebuah resort di Paka. Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya.Terimakasih juga kepada Yayasan Terengganu kerana telah memberi mereka peluang untuk menyanbung pelajaran di Timur Tengah (Mesir & Jordan). Harapan kami guru-guru SMAASZA agar kalian dapat merebuat peluang yang ada, menimba ilmu dari lautan ilmu...Al-Azhar Al-Syarif atau mana-mana universiti di Timur Tengah denagn sebanyak mungkin. Menajadi ulama tersohor membela agama dan memartabatkan ummmahnya.

1 comment:

  1. Alhamdulillah.. betol la tuh.. hampir sebahagian besar pelajar lepasan Thanawi 3 2008 yang akan ke Timur Tengah tahun ini menghadiri kursus tersebut di Rumbia Resort n Villa yang terletak ni Paka, Dungun.. dan adapun berakhirnya kursus tersebut maka terpaksalah bekas anak2 smaasza ini ke 1 lg kem yang diketahui oleh sekian orang yang wajib keatas sesiape yang dalam hatinya ada qosad ntok ia bermusafir ke kuar negara yang mane ia telah diketahui oleh arakian dinamakan akan ia Biro Tata Negara..
    sayugia lah anak2 ini dibhgikan kepada 3 kumpulan 1, yg kan ke PASir Mas, kelantan esok(10/8) adapon kumplan kedua akan bermusafir akan ia pada hari yang same tetapi di besut..
    dan telah ditakdirkan akan ia kumplan ke 3 ke PASir mas pada 17/8...
    jadi sayugialah anak2 meminta doa kalian dari guru2 agar kami senantiasa berada dijalan yg lurus dan terus menebarkan ilmu d dada.. adapon kalian guru mendoakan kami, maka tidak dpat tidaklah kami anak didikmu mendoakan kepd kalian, dan akan ia jatuhlah hukum wajib bagi kami ntok mendoakan kalian berjaya dunia n akhirat...

    Al-akh amir..

    ReplyDelete