IKLAN

Peniagaan Prepaid

Daftar Percuma Di Sini!

aqura2u.com

Thursday, March 11, 2010

Keputusan STAM dan SPM 2009



Hari ini diumumkan Keputusan STAM dan SPM 2009 peringkat sekolah di seluruh Malaysia, di SMAASZA ianya diumumkan oleh PK 1, Puan Rakiah binti Tengah pada jam 11.00 pagi tadi. Manakala Pengetuanya En. Hashim bin Embong telah menyampaikan 'slip keputusan' kepada pelajar-pelajar yang cemerlang.

Bagi peperiksaan STAM, seramai 71 orang calon yang telah menduduki peperiksaan tersebut. Dari jumlah itu seramai 5 orang yang telah berjaya meraih Mumtaz dalam kesemua matapelajaran yang diambil. Mereka ialah: Ahmad Razikin b. Zakaria, Ahmad Faidhi b. Mohd Sidek, Ahmad Tarmizi b. Md. Arifin, Ahmad Shahrir b.Alias dan Wan Mohd Izzuddin b. W. Zulkifli.

Berikut, adalah keputusan penuh STAM SMAASZA 2009:
- Mumtaz : 30 orang
- Jayyid Jiddan : 18 orang
- Jayyid : 21 orang
- Maqbul : 1 orang
- Rasib : 1 orang

Manakala Keputusan SPM mencatatkan seramai 6 orang calon yang mendapat semua "A" dalam kesemua matapelajaran yang diambil. Mereka ialah Ainatul Mardhiah bt Mohammadin -12A (dari aliran Sains), Mohd Naqiuddin b. Kader, Mohd Nazri b. Ramli, Nik Aina Shuhada bt Nik Mohd Fadhil, Nur Samihah bt Zul dan Nurul Nadzirah bt Mohd Rafii -10A (dari Aliran Thanawi). Jumlah calon SPM adalah 105 orang.

Tahniah kepada mereka yang berjaya...bersama mencipta kegemilangan!

1 comment:

  1. assalamualaikum w.b.t.
    1) Mabruk Alaikum buat semua adik2 STAM/SPM yang berjaya mendapatkan keputusan yang cemerlang.

    2) Mabruk buat semua para pendidik yang berjaya mendidik dan mengasuh pelajar2 untuk mencapai kegemilangan..semoga jasa kalian dilipatgandakan ganjarannya oleh Allah Subhanahu Wa Taala.

    Mabruk semua warga SMAASZA..moga kegemilangan terus dijulang dan sekaligus memartabatkan ISLAM di persada Negara dan Antarabangsa..:)

    ReplyDelete